Us donem la benvinguda a la nostra escola

Hola a tothom!

Avui per fi han arribat a la nostra escola la parella d’insectes pal que tant esperàvem! Han vingut des del CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa), i de moment són molt petitonets i fràgils. Els hem volgut rebre amb un terrari ben bonic que hem preparat amb molta cura i atenció. Hem pensat i debatut una bona estona què devien voler tenir dins la seva llar, què necessiten per viure i com ho podem fer perquè se sentin el més còmode possible amb nosaltres. Hem reutilitzat un aquari vellet que tenim i li hem donat un segon ús, afegint terra, pedres, troncs i escorça, també un abeurador i unes petites reixetes i heures perquè es puguin enfilar i divertir-se.

Què us sembla el resultat?

Ara els podrem observar i veure com viuen, com són, què mengen i com creixen. Estem molt emocionats i contentes. Benvinguts insectes pal a la nostra petita escola!