Emissió en directe d’una possible eclosió dels ous incubats a l’escola!

Els alumnes de 6è han estat incubant ous de gallina durant 20 – 21 dies, segurament aquesta nit o demà es produirà alguna eclosió i naixerà un pollet. Hem posat en marxa una emissió en directe per si voleu estar connectats i si tenim sort poder veure-ho en directe.

Només cal que feu clic al play.

1. merce morejon (mare jan llamas)

a casa nostra ja portem 3 hores seguides mirant els ous…jejeje
    és un projecte molt emocionant, gràcies per fer crèixer l’interès als nostres fills per la science!

2. Arturo

Felicitats Jordi i a la resta de professorat implicat per aquesta iniciativa tant xula d’aprenentatge experiencial, implicació escola-families, etc. Em sembla molt bona iniciativa! Gràcies !

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *