Decidim el menú per un dia

Aquesta setmana passada tots els cursos de l’escola havien de presentar un menú possible convergent amb els seus gustos més excelsos (que no més sans) de cada un d’ells. Sembla que un clàssic com la pizza té molts punts d’emportar-se un dels tres llocs dins del menú del dia assenyalat. Bàsicament per dur a terme una activitat de participació infantil (de caràcter democràtic més que de caràcter assembleari) decidirem entre tots els alumnes de l’escola un menú a través d’una proposta de menú tancat per grup i posteriors votacions a nivell de curs (un vot per curs). Aprofitem l’entrada al blog per fer campanya del menú presentat per 3r: sushi de primer, tequeños de segon i creps de nutella de postres. Crec que no calen arguments: la proposta és surrealista alhora que cosmopolita i, a priori deliciosa. Per arribar a aquesta proposta de menú a 3r vam fer diversos grups i cadascun va aportar una proposta de menú i posteriorment cada infant va poder votar el menú que volgués d’entre els proposats pel seu i pels altres grups conformats per infants de 3r.