SISÈ PRIMÀRIA

RECOMANACIONS PER AQUESTS DIES:

Benvolgudes famílies,

Davant de la situació en què ens trobem, des de l’àrea de llengua estrangera també donem la oportunitat als nostres alumnes d’accedir al següent enllaç per tal d’anar realitzant algunes activitats, escoltar cancons i històries relacionades amb el que s’ha treballat a l’aula. Hi trobareu 8 grans apartats. Podeu accedir als que volgueu, però us recomanem que us inicieu amb l’anomenat “Amazing Rooftops”:

Pel que fa a Català, Castellà i Matemàtiques cal continuar amb les unitats 6, 7 i 8. Com hem estat fent tot l’any teniu el suport online, al vostre espai personal a:

www.barcanova.cat

Heu de preparar les proves de Competències bàsiques online.
Aquest és l’enllaç:
Teniu les proves de diferents anys, els fulls de respostes i les correccions per comprovar que ho feu bé. Com més practica feu millor. Ja ho sabeu. Si teniu algun dubte després de fer-ho i comprovar els resultats quan tornem es resoldran i aclariran tots els dubtes.