Primera sortida de la Ciona

L’AMPA Diputació surt de festa amb la gegantona Ciona i la colla Batukació

La gegantona Ciona i la colla Batukació de l’Escola Diputació de Barcelona han sortit al carrer per participar a la cercavila, amb motiu de la Festa Major de Sant Antoni del 22 de gener. Un bon grup de mares i pares de l’AMPA de l’Escola Diputació han participat de la festa popular del barri de l’Eixample de Barcelona.

La colla Batukació, amb una trajectòria consolidada, ha actuat al costat dels Diables de Sant Antoni i amb el suport del grup Tocal2Percussió. La gegantona Ciona, un projecte de les famílies de l’Escola Diputació més recent, era la primera vegada que sortia de festa i es presentava davant de la resta de gegants del barri de Sant Antoni.

Al final del recorregut, la gegantona Ciona, ha estat presentada al barri amb la resta de gegants i capgrossos. Des de l’AMPA de l’Escola Diputació agraïm la participació de totes les famílies implicades en aquests dos grans projectes d’escola.

AMPA Diputació

Bloc AMPA Diputació