Les famílies ens ajuden a poder enjardinar el pati de dalt.

El divendres passat ens vam reunir amb una comissió de pares i mares que ens ajudaran a poder enjardinar el pati de dalt de l’escola, en aquesta visita i primer contacte, vam pensar entre tots possibilitats per les jardineres del pati, en quant a que plantem, quan i com ho plantem i com es pot mantenir durant el curs escolar.

Un cop tinguem el pati enjardinat anirem traslladant tota aquesta informació  als alumnes per tal que siguin conscients de la importància de cuidar les plantes, quin són els beneficis per a la salut i gestionarem com l’haurem entre tots i totes de cuidar.

Per nosaltres com a comunitat educativa aquestes ajudes compartides són fantàstiques.