5 de maig de 2020: 25è aniversari de l’escola

Demà celebrarem el 25è aniversari de la nostra escola des de casa perquè l’escola està tancada per la pandèmia del coronavirus.

L’escola Diputació celebra 25 anys treballant per atendre les necessitats de cadascun dels nostres alumnes. Donant als infants l’acompanyament necessari per créixer com a persones i descobrir les possibilitats del món que ens envolta. Ens ha agradat reflexionar sobre el nostre impacte en el món de l’educació, mentre mirem cap al futur, esperant 25 anys més formant part del barri.

L’escola Diputació, la teva escola!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *