Inauguració de la Biblioteca

Aquest divendres 11inauguracio-biblioteca i dimarts 15 de novembre hem inaugurat la Biblioteca de l’escola Diputació.

Durant aquests dos dies els infants de l’escola, per nivells, han anat a la biblioteca per assistir a l’acte d’inauguració. Aquest acte ha constat d’una primera part en què l’Anna, la directora, ens ha fet reflexionar sobre la importància de ldsc03038a biblioteca pels seus poders: el poder de la imaginació i el poder del coneixement.  Seguidament ens ha presentat la Noemí, la bibliotecària,  i entre totes dues han tallat la cinta inaugural per simbolitzar l’obertura del nou espai.

A continuació, la Noemí ens ha presentat la Cioneta, la mascota de la Biblioteca i ens ha explicat un conte. Als alumnes d’educació infantil i cicle inicial ha explicat La muntanya de llibres més alta del món de Rocio Bonilla i als alumnes de cicle mitjà i superior Bestioles fastigoses. El Cocodril Enorme de Roald Dahl. Ha estat un moment agradable en què tots els infants s’han endinsat en la història. Un cop acabat el conte, la Noemí ha posat una música per imaginar la història narrada.

L’acte ha acabat amb la primera norma de totes les biblioteques… escoltant el silenci!

Com a escola estem molt contents de poder donar inici a un projecte començat ja fa quatre anys i esperem que tots els infants de l’escola en puguin gaudir i que aquest projecte ajudi a fomentar el gust per la lectura.

També volem agrair la col·laboració de totes les persones que han fet possible el projecte i a l’AMPA.

Inauguració de la biblioteca