Teatre Extraescolar

Salutacions Famílies!

Aquesta setmana hem començat l’activitat de teatre per les nenes i nens de Preescolar. Aquests primers dies comencem les sessions fent una mica d’escalfament per començar a moure tot el cos, moure les mans, els peus, els genolls i així anar focalitzant la nostra atenció en una part determinada del cos. També hem començat a treballar el moviment a través de l’espai, imaginant diferents situacions: perseguint un globus que se’ns ha escapat, menjant-nos un gelat, parlant per telèfon…A través del joc també hem començat a treballar diferents emocions, fent veure que estàvem contents o enfadats i fins i tot posant-nos en la pell de diferents animals.

Altres jocs que hem estat fent per tal de poder començar a treballar en equip han estat per parelles, fent veure que un de la parella estava adormit i el company havia de provar de despertar-lo i aixecar-lo o fins i tot un treball grupal de tots els nens i nenes intentant despertar a la Maria, la nostra monitora.

Com sempre, hem finalitzat la sessió fent uns quants exercicis de relaxació.

En posteriors entrades al blog anirem penjant fotografies, ja que avui no n’hem pogut fer.