Setmanes Temàtiques de Març de 5è i 6è

A finals de Març, els nens i nenes de 5è i 6è, vam realitzar una altra jornada de Setmanes Temàtiques. Com ja us vam explicar en l’anterior entrada, el primer dia de les Setmanes Temàtiques, agafem un voluntari que extreu a l’atzar un sobre, i les activitats que realitzem giren al voltant del centre d’Interès escollit…I pel març ens va tocar….(aquí hi hauria el so d’uns tambors)…la Setmana Temàtica Pokemon!!!

Per fer-la vam realitzar dues grans activitats. La primera va ser el joc de les Portes adaptat a la temàtica: A l’atzar es van repartir unes cartes on hi havia diferents pokémons, entrenadors i unes portes… El joc és com un “tocar i parar” amb un camp dividit en diferents seccions. Per anar de part a part del camp s’ha de passar per sota les portes, que es poden quedar obertes o tancades…bé…potser que hi doneu una ullada, no?

La segona activitat que vam realitzar, va ser una cacera de Pokemons! Les normes eren senzilles, vam acotar un camp de joc (el camp de bàsquet), i vam escollir uns caçadors a l’atzar (utilitzant les cartes que vam fer servir en l’anterior joc). Els caçadors anaven per fora del camp i els Pokemons quedaven a dins. Per poder capturar-los, s’ajudaven amb una pilota, fent un joc molt similar al de matar conills, amb la particularitat que els Pokemons capturats es convertien automàticament en caçadors! Per fer el joc, i com que els nens i nenes de 6è estaven d’excursió a Tarragona, vam convidar als nens de 4rt a participar-hi. Us deixem amb algunes de les fotos que vam fer

A veure quina Temàtica ens toca per l’Abril!