Setmana Temàtica de Febrer de 5è i 6è

Salutacions Famílies!

El mes de febrer vam començar les Setmanes Temàtiques. Enguany proposarem diferents activitats al voltant d’un centre d’interès que escollirem a l’atzar el primer dia de la Setmana Temàtica, i la resta d’activitats que realitzarem hi estaran relacionades. Per tant, dilluns vam agafar una mà innocent…o el més innocent possible, i va escollir el sobre dels….. JOCS TRADICIONALS!

El primer dia vam jugar al Pica Paret…si, ho heu llegit bé! Vam jugar al Pica Paret amb els nens i nenes de 5è i 6è, però clar, amb una petita modificació per fer-lo una mica més emocionant…I és que els hi vam posar una norma ben senzilla: Havien de jugar en grups de 3 i un dels membres del grup mai podia tocar amb els peus a terra! La següent partida encara va ser una mica més complicada…ja que s’havien de fer grups de 5 i 2 dels membres no podien tocar el terra… Com podeu veure en les fotografies la imaginació va estar ben present! L’altre joc tradicional que vam fer va ser la Rosa dels vents, un joc per estar ben alerta i reaccionar ràpid!