Projecte de cicle superior: Creació d’un jardí vertical.

Aquí us mostrem el recorregut del projecte de cicle superior que hem realitzat aquest curs. El projecte a més a més serà part de la presentació del congrés de ciències del districte amb la pregunta investigable “si posem un jardí vertical a l’entrada de l’escola reduirem la quantitat de partícules contaminants que hi entren?”, i de la microxarxa escola respira.
Per dur-ho a terme primer ens agradaria agrair a tot l’esforç i compromís dels alumnes de cicle superior, a l’acompanyament de les famílies i de la comissió de salut i medi ambient, a la cooperativa la Fundició, al projecte LEMUR, a l’espai germanetes i a tota la comunitat educativa amb el seu suport diari a tota la feina feta.
Aquesta és una petita mostra de tot el procés, en imatges i text, que desitgem que us agradi i que mostri el que fem dia a dia a l’aula i el que amb cooperació es pot arribar a construir..

Canviar la resposta és evolució

Fotos del projecte