Primer dia al Parc en el Temps de Migdia

Salutacions Famílies,

El dilluns 3 de desembre ha estat un dia molt important per les nenes i nens de Cicle Superior, no perquè ha començat desembre, ni perquè sigui el dilluns d’una setmana molt curteta, ni perquè teníem espaguetis i truita per dinar…no, avui era un dia molt important ja que era el primer dia que anàvem al Parc Paula Montal després de dinar! Per aquest motiu ha vingut la Rita, la monitora que juntament amb dues de les monitores de Cicle Superior farà l’acompanyament al Parc.

I per què anem al Parc enlloc de quedar-nos al pati de l’escola? Doncs per una banda, l’escola, l’AFA i el monitoratge de Xaranga volem fomentar l’autonomia en l’entorn dels infants de Cicle Superior i que es familiaritzin amb l’entorn i el barri. També volem aprofitar la proximitat dels parcs que tenim al costat de l’escola per tal que els i les alumnes de cursos superiors puguin gaudir d’un temps d’oci amb més tranquil·litat i oportunitats que no pas les que es troben al pati, podent aprofitar els recursos que ens ofereix el parc per poder realitzar jocs i activitats que són més difícils de realitzar en l’espai del pati.

Aquesta no és la primera vegada que anem al Parc durant el Temps de Migdia. La primera va ser el curs 2016-17, coincidint amb les obres a la façana interior de l’escola (Pati al parc el curs 2016-17) i l’experiència sempre ha estat molt positiva, tant pels nens i nenes que han pogut anar avui al Parc, com els que s’han quedat a l’escola, on han pogut gaudir d’un pati més descongestionat.

Us deixem amb unes fotos del nostre primer dia al Parc: