Jocs de taula al Pati

Salutacions famílies!

Fa unes setmanes vàreu fer unes donacions d’uns jocs de taula per tal que en poguéssim gaudir durant l’estona d’esbarjo del Temps de Migdia. Com ja sabeu a través d’altres entrades al blog de l’Escola, aquest any estem reformant tot l’espai de joc del pati. Fa dos anys ja vam començar amb els dies de pati sense pilotes, en una entrada anterior us explicàvem la reorganització que hem fet enguany del pati de P4 i P5, també les nenes i nens de Cicle Mitjà han començat a crear els seus propis jocs de taula, a part dels múltiples jocs voluntaris que es realitzen cada dia durant el temps d’esbarjo com  l’endevina qui sóc o variants dels jocs de sempre.

A aquesta oferta lúdica que tenen els vostres fills i filles, hi hem sumat els jocs de taula que ens vàreu cedir. Tant l’equip de monitores i monitors com tot l’alumnat de Primària us estem molt agraïts, ja que han estat un veritable èxit que ajuda a complementar l’oferta lúdica que tenim al pati cada dia.

Amb els jocs de taula, a part del propi joc, estem treballant l’autonomia i l’autogestió del temps de lleure de tots els infants, aprenent a: seguir les normes de joc, a explicar el propi joc als seus companys i companyes , a compartir els jocs amb tothom, a responsabilitzar-se dels jocs i el seu manteniment, a inventar noves maneres de jugar, fomentant la seva creativitat,  i moltes coses més que us anirem explicant en properes entrades. De moment, la supervisió de l’ús i manteniment dels jocs l’estem fent l’equip de monitors dels diferents cursos, però mica en mica, aquesta responsabilitat anirà passant cap als nens i nenes, on cada un es farà responsable de l’estat i ús que es fa del propi joc, ja que l’objectiu és que entre tots tinguem cura del seu manteniment.

Us deixem amb algunes fotografies que hem fet aquests dies:

Moltes gràcies de nou a totes les famílies que heu col·laborat!