Iniciem el préstec de llibres de la Biblioteca!

Aquesta setmana, després d’haver catalogat el munt de llibres que ens ha portat el Tió, hem iniciat el servei de préstec de la biblioteca de l’escola per l’alumnat de cicle superior. I, a partir de la propera setmana ,el préstec s’estendrà també a cicle mitjà!

L’alumnat d’aquestes franges d’edat tindran la possibilitat d’endur-se a casa un llibre, d’imaginació o coneixements, en préstec. El podrà llegir en un màxim de tres setmanes amb la possibilitat de tornar-lo abans o demanar prórroga si no l’han acabat. Aquest préstec serà voluntari però des de la biblioteca encoratgem i intentem conscienciar a tot l’alumnat del luxe i el privilegi que suposa poder disposar d’aquest servei que significa un valor afegit per la nostra escola.