Els Cigrons a Cicle Inicial

Aquest dimecres les nenes i els nens de primer i segon hem aprofitat que tocava cigrons per dinar per fer diversos jocs i activitats!
Primer, una representant de segon i una altra de primer han anat a la cuina a preguntar-li al nostre cuiner, el David, d’on venien els cigrons; ens ha explicat que els han portat des de la Noguera! (Cal Peretó)
Després, al pati, hem fet un concurs de dibuixos de cigrons divertits i originals! N’hem escollit un per posar-lo al mapa de Catalunya a la comarca de la Noguera perquè totes les nenes i nens de l’escola sàpiguen d’on venen!
També hem fet un joc molt xulo: dividits en dos equips ens havíem d’amagar un grapat de cigrons: a dins de les sabates, a les butxaques, a les mànigues, al cabell, etc; primer un equip tenia 30 segons per trobar el màxim nombre de cigrons a l’altre equip, després ho hem fet a l’inrevés! Alguns cigrons encara no els hem trobat! Que no us estranyi trobar algun cigró dins d’alguna sabata!!!!