Divendres 6 de setembre: La tornada de la Cleta

Aquesta setmana ha passat volant! Sembla que ahir vam començar el Casal i avui ja és divendres! i això és molt bona senyal, oi? I avui, per celebrar que aquesta setmana ja s’acaba, hem començat el dia fent uns jocs de Benvinguda tots junts. I ha anat molt més que bé! Hem jugat a la cadena, a Policies i Lladregots i fins i tot hem fet unes partides al Mocador Lligat!

Acabats els jocs, hem anat a buscar l’esmorzar i a esperar la visita del dia. I no s’ha fet esperar gaire, ja que de cop i volta ha començat a sonar la cançó de la setmana! Així que, com sempre fem, hem anat a buscar un bon lloc al pati per veure qui venia avui! Seria la Margaret? Seria el seu ajudant que vam conèixer ahir? Però…quina ha estat la nostra sorpresa quan hem vist que al mig del pati apareixia la nostra amiga Cleta!!! De fet, ens hem quedat molt parats, ja que ens pensàvem que encara estava perduda a la lluna, però sembla que les danses que vam practicar ahir i el taller de cuina que vam fer per la tarda, van ajudar a la Margaret i al seu ajudant a acabar la màquina que l’ha ajudada a tornar a la nostra Escola!

Nosaltres teníem moltes preguntes per la Cleta: què hi feia a la Lluna? On havia anat de vacances? On tenia la seva màquina? Com havia aconseguit tornar?…. I mica en mica ens les ha anat contestant totes. Sembla que en un dels seus viatges en el temps, quan ja tornava de les seves vacances, va voler agafar una drecera i es va trobar aturada a la Lluna. Per cert, ja ens ha explicat que hi ha ben poca cosa a fer a la Lluna: només hi ha terra, pols i cràters! Així que ella va començar a intentar escriure uns missatges a la superfície lunar, amb l’esperança que algun astrònom o astrònoma els veiés! Quina sort va tenir de contactar amb la Margaret! Així que sense ni pensar-s’ho, es va trobar que l’ajuda li va arribar en un obrir i tancar d’ulls! La Cleta ha aprofitat per agrair tot l’esforç que hem fet des de l’Escola per ajudar a la Margaret en la seva feina! I d’aquesta manera s’ha acomiadat de nosaltres, ja que tenia moltes coses per preparar pel seu nou viatge…

Amb aquestes bones notícies, hem agafat les activitats del matí amb molta energia, així que els mes petits del Casal han marxat cap al gimnàs on tenien un gran circuit preparat per demostrar totes les seves habilitats: equilibris, cabrioles, salts… I els més grans han aprofitat per quedar-se al pati i fer uns quants jocs d’aigua (la corrent, el gat i la rata…) i després han anat a acabar el taller de cuina que van començar ahir, ja que havien d’acabar de donar forma a les galetes que van començar a preparar!

Per la tarda, els diferents grups han acabat d’assajar les representacions per la Festa Final del Casal, la darrera d’aquest estiu!

Molt bon cap de setmana! Ens veiem dilluns amb més activitats i aventures!