Divendres 30 de Juliol: La fàbrica tanca les portes

Avui, de bon matí, els més petits del Casal han anat cap al pati on han estat jugant al gat i la rata i fins i tot han tingut temps de fer alguna partida a l’Arrenca Cues. Els més grans s’han quedat al gimnàs, on han estat practicant l’obra de teatre que volen fer als més petits aquesta tarda!

Amb l’esmorzar a la mà, els diferents grups han pujat cap al menjador a veure la darrera ambientació del Casal d’Estiu. Avui, ens ha vingut a veure la mare d’en Willy Wonka! Estava molt indignada, ja que el seu fill ha deixat la fàbrica feta un desastre! Tot estava desordenat, faltava moltíssima xocolata, els esquriols estaven molt revoltats i els convidats d’en Willy estaven descansant a la sala dels Umpa Lumpa. A més, només arribar ella, ha vist com fugien els visitants que hem tingut aquests dies a la fàbrica… Quin maldecap! Això si, ella no pensava netejar-ho, així que ens ha animat a trobar al seu fill per tal que recollís tot aquest desordre! Això si, ens ha explicat que hi ha hagut un convidat que li ha agradat molt: en Charlie! Segons ella, és un bon noi que ha estat capaç de no posar-se en cap problema al llarg de tota la visita a la fàbrica…potser li espera alguna sorpresa al Charlie! També ens ha explicat que, degut a tot el desordre, la fàbrica haurà de tancar una temporadeta, a veure si amb sort la trobem oberta al Setembre!

Els més petits, animats amb la història de la mare d’en Willy Wonka, han començat a buscar pistes per l’escola, a veure si esbrinaven alguna cosa d’ell! I quina ha estat la sorpresa quan han trobat unes pistes que els han conduit per tota l’escola i…al costat de cada pista hi havia una xocolatina Wonka!!!! Quan han trobat totes les xocolatines, han anat a canviar-se i posar-se el banyador, així s’han pogut sumar als jocs d’aigua que estaven fent els més grans del Casal!

Per la tarda, els més grans ens han representat l’obra de teatre que han estat preparant i ens ha agradat molt!

I fins aquí la primera part de les aventures d’en Charlie a la Fàbrica de Xocolata d’en Willy Wonka, ja que avui ja tanquem el Casal fins el dia 1 de setembre. Tot i la situació actual, hem pogut gaudir molt d’aquest Casal amb les diferents activitats que hem anat fent: tallers, jocs, jocs d’aigua, excursions, teatre, danses…

Molt Bones Vacances i ens veiem a la tornada!