Dilluns 20 de juliol: La Seherezade i el Bruixot

Salutacions Famílies!

Sembla mentida però ja torna a ser dilluns! Per començar amb bon peu la setmana, el grup de Grans del Casal, amb el Marc, ha pujat cap al pati a fer uns quants jocs de benvinguda, avui han estat fent jocs de presentació. El grup de l’Ari, amb els més petits del Casal, ha pujat al pati del menjador per jugar a una variant del Gat i la Rata; i els de la Sílvia han anat cap al pati, on tenien un circuit preparat per demostrar la seva agilitat.

Després dels jocs de benvinguda, els diferents grups han anat a agafar l’esmorzar i veure l’ambientació. Avui, com cada dilluns, ha vingut la Sherezade per presentar-nos la història d’aquesta setmana. Sembla que la Sherezade tenia moltes ganes de jugar, ja que ha volgut complicar una mica la vida del nostre protagonista: un bruixot! La història d’aquesta setmana és sobre l’amistat entre un bruixot i un pagès, en Jaudar. Però per posar-hi una mica més d’emoció, la Sherezade ha decidit prendre-li uns objectes màgics al bruixot…de cop i volta, ens ha aparegut el bruixot al bell mig de l’ambientació…Ell ha confirmat el què ja ens havia explicat la Sherezade. Ell és un bruixot que sempre li ha agradat molt ajudar a la gent, facilitant-lis la vida en tot el possible, però de cop i volta li van desaparèixer els seus tres objectes màgics i ara es troba que no pot ajudar als seus amics. Ell ha pensat en avisar al Jaudar, un pagès molt valent, per recuperar els tres objectes que li ha agafat la Sherezade… Ens sembla que li haurem de donar un cop de mà per tal que la història acabi bé! Per cert! La Sherezade ha dit que potser ens ha amagat els objectes per l’escola…haurem d’estar ben atents per veure si els trobem!

Després de l’ambientació, els diferents grups han començat l’activitat del matí: Els més grans del Casal amb el Marc i els més petits amb l’Ari, han anat cap al pati per fer uns quants jocs d’aigua. Els més petitets han començat jugant a la bomba, per després passar a fer unes curses de relleus per acabar el matí amb una bona remullada! Els més grans han estat fent un joc/videojoc en viu, on havien d’anar superant nivells a mesura que esquivaven uns “míssils” molt particulars i després han passat a fer altres jocs d’aigua, com una variant del joc del mocador amb esponges. I els petits de la Sílvia? Doncs ells han anat cap a l’aula, ja que volien començar la setmana fent un petit taller. Inspirant-se amb el bruixot, han dissenyat la seva pròpia vareta, a veure si amb la seva ajuda aconseguien trobar els objectes màgics que li han desaparegut!

Per la tarda, el grup de petits de l’Ari ha estat fent una petita gimcana per tota l’escola i el grup de grans amb el Marc ha baixat al gimnàs, on han aprofitat per fer uns quants jocs.

Ens veiem demà amb més aventures i a veure si aconseguim trobar algun objecte!