Dijous 27 de juny: La Carta

Salutacions Families!

La calor sembla que ja ens ha arribat, però

això no ha estat un impediment per poder realitzar totes les activitats previstes! De bon matí, hem començat amb els clàssics jocs de benvinguda! Els més petits han estat jugant al Pica-Paret i s’ho han passat d’allò més bé! Els de P4 i P5 també han optat per un joc tranquil: el Bandoler! que ens ha servit per acabar d’aprendre’ns els noms de tots. I els més grans han estat jugant a fet i amagar, i és que ells si que tenien moltes ganes de córrer!

Després hem anat a esmorzar i en acabar ha començat a sonar la cançó del Casal, teníem moltes ganes de tornar a veure a la Cleta o a l’Unga-Wunga! Però quina ha estat la nostra sorpresa quan al mig del pati ha aparegut la Rut! Sembla ser que la Cleta ha vingut i li ha donat una carta a ella i, només donar-li, ha marxat ben de pressa!

La Lola de 3r ens ha ajudat i ens ha llegit la carta a tots, era una carta de la Cleta! En la carta ens explicava que està buscant desesperadament a l’Unga-Wunga. Es veu que està fent de les seves per Barcelona, fins i tot alguns nens/es ens han explicat que els hi ha semblat veure’l de camí a l’escola i molts d’ells els ha semblat sentir-lo de lluny! La Cleta ens demanava si la podíem ajudar, ja que sap que tots i totes som molt espavilats i espavilades! Haurem de pensar de quina manera podem fer que l’Unga-Wunga torni a l’escola i fer algun bescanvi interessant per poder recuperar el rellotge i així la Cleta podrà arreglar la màquina del temps i retornar a l’Unga-Wunga amb la seva tribu! De fet, un cop hem acabat de llegir la carta de la Cleta, hem provat de cridar a l’Unga-Wunga, tal i com ens va ensenyar la Cleta: Watxa Unga-wunga! I mira que hem cridat ben fort, però no hi ha hagut manera! Haurem de fer alguna cosa més…

Així que hem decidit anar cadascú amb el seu grup i començar les activitats del matí. Els més grans han estat fent jocs d’aigua i…han estrenat la piscina!!!

Els de P4 i P5 han tingut un matí molt intens, ja que han aprofitat per fer unes danses, a veure si li agraden a l’Unga-Wunga, i després han estat fent un taller, també pel nostre nou amic. Els més petits del Casal també han estat treballant molt! Ells i elles han après a fer pintures prehistòriques, utilitzant les mans i els dits enlloc de pinzells. Segur que us agrada molt el resultat!

Per la tarda, han estat els més petits els que han anat a fer un bany a la piscina i fer uns quants jocs d’aigua. Els més grans han optat per anar al gimnàs a practicar unes danses ben originals!

Ens veiem demà amb més activitats!

Recordeu que demà, com cada divendres del Casal, obrirem les portes a les 16’30 per fer una petita festa de comiat de la setmana!

Hi esteu totes i tots més que convidades i convidats!