Dijous 18 de juliol: La clau

Després de l’excursió d’ahir, avui hem vingut amb moltíssima energia, per tant, l’hem aprofitada per fer uns bons jocs de Benvinguda. Els més grans del Casal han estat jugant al Pitxi, i els més petits han fet una super partida a la Bomba!

Després dels jocs hem anat a agafar l’esmorzar i a esperar la visita del dia! I així que ha començat a sonar la cançó hem anat a buscar una bona posició per veure qui venia a veure’ns! I hem tingut molta sort, ja que la era la Cleta! I és que teníem moltíssimes coses per explicar-li! I així que hem tingut oportunitat, ho hem fet: li hem explicat la visita de l’Emperadriu de dilluns i la del Guerrer Mongol del dimarts…Ella estava que no s’ho creia, no entenia com ens havíem pogut posar en aquest embolic amb només dos dies! Però és que la Cleta encara no sabia el què ens va passar ahir a l’excursió, on uns nens i nenes estaven treballant pels mongols i uns altres pels xinesos! Un cop hem acabat d’explicar-li, li hem donat els dos trossos de la clau de la Gran Muralla… Però la Cleta ho ha vist molt clar! Per una banda, no ens podem posar de part de cap dels dos bàndols, el millor és intentar que l’Emperadriu i el Guerrer puguin parlar entre ells i arreglar les seves diferències, ja que, en el fons, la solució la tenen ells i només la poden trobar a través del diàleg! tots i hem estat d’acord, i és que alguns nens i nenes del Casal ja ho deien des del dilluns! Hem quedat amb la Cleta, que s’enduria la clau per poder ajuntar els dos trossos com a símbol d’unió entre els dos poblats!

Amb les esperances de veure el problema solucionat en breu, hem començat les activitats del matí. Els més grans del Casal han anat a fer una partida al joc de rol que tenien pendent i després han aprofitat per refrescar-se a la piscina. Els nens i nenes de P3, P4 i P5 han anat a fer uns quants jocs d’aigua i després també s’han fet una bona remullada. El grup de Mitjans ha pujat al menjador a acabar el taller que van començar l’altre dia, i és que els hi està quedant molt i molt bé!

Per la tarda hem fet una activitat molt especial i és que com estem a la setmana de la Xina i estem compartint escola amb un Casal xinès, hem demanat a una professora si ens podia ensenyar alguna dansa típica del seu país. Així que ha vingut a primera hora de la tarda, juntament amb 3 alumnes seves i totes quatre ens han ensenyat un poema tradicional sobre la primavera i una dansa que l’acompanya…i tot això en xinès! Això si que ha estat una sort! La professora, abans de marxar, ens ha ensenyat a saludar i acomiadar-nos en el seu idioma i és que ha estat una molt bona experiència!

Ens veiem demà amb més activitats i aventures!

Per cert, penseu que demà és divendres i, com cada divendres, obrirem portes a les 16’30 per fer la Festa final, on hi esteu tots més que convidat

s!