Casal d’Estiu 2021 d’Iniciació al Xinès

Salutacions Famílies i 你们好

Enguany tenim una novetat en l’oferta d’Activitats de Lleure Educatiu de l’Estiu de l’Escola: Un Casal d’Iniciació a la llengua i cultura Xinesa per tots els nens i nenes de 6 a 12 anys que hagin cursat Primària aquest any!

A partir del dissabte 24 d’abril i fins el 4 de juny tenim obert el període d’inscripció del Casal d’Estiu d’Iniciació al Xinès. Aquest Casal està pensat per tenir un primer contacte amb aquest idioma i la seva cultura, treballant vocabulari i expressions, l’escriptura i la cultura xinesa a través de jocs, tallers, teatre i moltes altres activitats de lleure, oferint una petita immersió cultural.

El Casal d’Iniciació al Xinès es realitzarà en dos torns:

• 5 al 15 de Juliol
  • 19 al 30 de Juliol

Les famílies tindreu 3 modalitats horàries de Casal: el Casal de Matí (de 9:00 a 14:00), el Casal de Matí més dinar (de 9:00 a 15:00) i el Casal de Tot el dia (de 9:00 a 16:30). Cada torn tindrà 30 places, de les quals, 20 estan reservades pels infants de l’Escola.

Tot i que ja heu rebut la informació del Casal a través del TPV, us facilitem un enllaç al full informatiu del Casal:

Full informatiu Casal d’Estiu Iniciació al Xinès

A Continuació us detallem algunes de les informacions més rellevants del procés d’Inscripció i mirarem de respondre les preguntes que us puguin sorgir:

Setmanes del Casal Cada torn del Casal contempla dues setmanes de dilluns a divendres, seguint un programa per assolir els diferents objectius que ens plantegem per aquest Casal. Tot i que el Casal es realitza a l’Escola al mateix temps que el Casal de lleure d’en Charlie i la Fàbrica de Xocolata, els dos Casals funcionaran de manera independent sense compartir espais ni activitats. Cada monitor/a tindrà al seu càrrec un grup de 10 nens, tal i com marca la normativa de lleure i que conformaran un grup Bombolla. Si hi ha un grup de 10 nens/es que realitzen els dos torns del Casal, ampliarem el programa dissenyat per tal d’ampliar els seus coneixements i afirmar els ja apresos.

Inscripció al Casal Per Inscriure’s al Casal, només heu d’omplir el full d’inscripció que teniu en el següent enllaç i fer-nos-el arribar al correu: xarangascp@gmail.com. Penseu que tots els procediments per inscriure’s al Casal es faran de manera telemàtica. També podeu fer una preinscripció al Casal a través de la web de l’Ajuntament:

preinscripció online

un cop feta, ens posarem en contacte amb vosaltres per tal de validar la inscripció (penseu sempre a deixar una adreça de correu electrònic per poder establir la comunicació).

FULL D’INSCRIPCIÓ

A continuació us fem arribar el full d’inscripció al Casal d’Iniciació al Xinès:

Full_Inscripció_Casal_Xinès

Per indicar els torns que us voleu apuntar i l’horari que voleu, només heu de clicar en l’opció corresponent. El document és un pdf autoeditable, per tant, el podeu omplir directament des de l’ordinador sense necessitat d’imprimir-lo i fer-nos-el arribar a través del correu electrònic xarangascp@gmail.com

Beques El període per demanar Beques a l’Ajuntament és del 24 d’Abril fins al 21 de Maig. Com l’any passat, tot el procés és telemàtic, és a dir, es farà de manera online. En aquest enllaç, teniu la informació referent a les Beques que proporciona l’Ajuntament: Formulari Beques

Per la nostra banda, hem fet una entrada específica explicant  com fer la sol·licitud de la beca

Com Demanar una beca

Pagaments: Per fer el pagament hi ha dues opcions: Fer un ingrés al número de compte que s’indica en el full d’inscripció o bé autoritzar la domiciliació bancària, amb les següents opcions:

1. El 100% del cost del Casal a l’hora de realitzar la inscripció.
  2. El 50% del cost del Casal a l’hora de realitzar la inscripció (es necessari per validar la inscripció), i l’altre 50% durant la setmana del 28 de Juny al 2 de Juliol.

Per fer vàlida la inscripció s’ha de presentar el full d’ingrés al banc o autorització domiciliació bancària. Els alumnes becats faran el primer pagament en el moment que surti la relació de becats de l’Ajuntament de Barcelona (18 de Juny). I el segon pagament durant la setmana del 28 de Juny al 2 de Juliol.

Realització del Casal i Mesures de Prevenció L’oferta d’activitats de la campanya de vacances d’estiu està subjecta a l’evolució de la crisi de la Covid-19 i a les indicacions de les autoritats sanitàries al respecte. A data d’avui, les activitats d’Estiu es podran desenvolupar amb normalitat, tot i que, com l’any passat, s’adaptaran a totes les recomanacions vigents del PROCICAT.

Contacte: Per poder contactar amb nosaltres per qualsevol dubte, aclariment o suggeriment sobre el Casal, les inscripcions, les beques del Casal, etc. ho podeu fer a través del correu xarangascp@gmail.com o bé a través del telèfon 645 30 11 14 (de dilluns a divendres de 10’00 a 13’00)

Altres: En la web de l’Escola, podeu trobar el blog d’anteriors Casals i tot d’informació que anirem actualitzant dia a dia (Casals). També podreu consultar les activitats diàries a través del nostre instagram.

Moltes gràcies!