Casal d’Estiu 2021: Charlie i la Fàbrica de Xocolata

A partir del dissabte 24 d’abril i fins el 4 de juny tenim obert el període d’inscripció del Casal d’Estiu 2021: Charlie i la Fàbrica de xocolata. Aquest estiu estarem amb el Charlie i les viurem amb ell les seves aventures màgiques en la Fàbrica de Xocolata d’en Willy Wonka! Amb sort, fins i tot podrem pujar en el seu ascensor de vidre! Amb en Charlie, en Willy Wonka, els seus Umpalumpes i molts altres personatges, farem unmunt d’activitats: tallers, tallers de cuina, teatre, jocs, gimcanes, jocs d’aigua, excursions, etc. El Casal està pensat per a tots els nens i nenes de 3 a 12 anys que hi vulguin participar.

Cada setmana del Casal girarà al voltant d’un personatge d’aquest meravellós llibre de Roald Dahl i totes les històries que s’amaguen al seu darrera.

Tot i que ja heu rebut la informació del Casal a través del TPV, us facilitem un enllaç al full informatiu del Casal:

Full informatiu Casal d’Estiu 2021

A Continuació us detallem algunes de les informacions més rellevants del procés d’Inscripció i mirarem de respondre les preguntes que us puguin sorgir:

Setmanes del Casal Al Casal us podeu inscriure per setmanes. Tot i que tot el Casal té un centre d’interès en comú, cada setmana funciona de manera independent. Al mateix temps hi ha tres torns horaris del Casal: Matí (9 a 14’00), Matí amb dinar (9 a 15’00) i Tot el dia (9 a 17’00). Les famílies es poden apuntar les setmanes que vulguin en els torns horaris que més els convinguin, és a dir, poden apuntar-se una setmana de matí i una altra de Tot el Dia.

Inscripció al Casal Per Inscriure’s al Casal, només heu d’omplir el full d’inscripció que teniu en el següent enllaç i fer-nos-el arribar al correu: xarangascp@gmail.com. Penseu que tots els procediments per inscriure’s al Casal es faran de manera telemàtica. També podeu fer una preinscripció al Casal a través de la web de l’Ajuntament (preinscripció online), un cop feta, ens posarem en contacte amb vosaltres per tal de validar la inscripció (penseu sempre a deixar una adreça de correu electrònic per poder establir la comunicació).

FULL D’INSCRIPCIÓ

A continuació us deixem el full d’Inscripció al Casal. És un pdf autoeditable, per tant, el podeu omplir directament des de l’ordinador (no cal imprimir-lo) i fer-nos-el arribar al correu: xarangascp@gmail.com:

inscripcio_casal_destiu_2021

Per inscriure’s en dies aïllats, marqueu la setmana on estan inclosos els dies aïllats i en l’apartat d’Observacions que hi ha sota la graella de les setmanes, indiqueu quins dies voleu apuntar-vos, tal i com s’indica en la següent imatge:

Beques El període per demanar Beques a l’Ajuntament és del 24 d’Abril fins al 21 de Maig. Com l’any passat, tot el procés és telemàtic, és a dir, es farà de manera online. En aquest enllaç, teniu la informació referent a les Beques que proporciona l’Ajuntament:

Per la nostra banda, hem fet una entrada específica explicant  com fer la sol·licitud de la beca:

Com Demanar una beca

Pagaments: Per fer el pagament hi ha dues opcions: Fer un ingrés al número de compte que s’indica en el full d’inscripció o bé autoritzar la domiciliació bancària, amb les següents opcions:

1. El 100% del cost del Casal a l’hora de realitzar la inscripció.
  2. El 50% del cost del Casal a l’hora de realitzar la inscripció (es necessari per validar la inscripció), i l’altre 50% durant la setmana del 28 de Juny al 2 de Juliol.

Per fer vàlida la inscripció s’ha de presentar el full d’ingrés al banc o autorització domiciliació bancària. Els alumnes becats faran el primer pagament en el moment que surti la relació de becats de l’Ajuntament de Barcelona (18 de Juny). I el segon pagament durant la setmana del 28 de Juny al 2 de Juliol.

Realització del Casal i Mesures de Prevenció L’oferta d’activitats de la campanya de vacances d’estiu està subjecta a l’evolució de la crisi de la Covid-19 i a les indicacions de les autoritats sanitàries al respecte. A data d’avui, les activitats d’Estiu es podran desenvolupar amb normalitat, tot i que, com l’any passat, s’adaptaran a totes les recomanacions vigents del PROCICAT.

Contacte: Per poder contactar amb nosaltres per qualsevol dubte, aclariment o suggeriment sobre el Casal, les inscripcions, les beques del Casal, etc. ho podeu fer a través del correu xarangascp@gmail.com o bé a través del telèfon 645 30 11 14 (de dilluns a divendres de 10’00 a 13’00)

Altres: En la web de l’Escola, podeu trobar el blog d’anteriors Casals i tot d’informació que anirem actualitzant dia a dia (Casals). També podreu consultar les activitats diàries a través del nostre instagram.

Moltes gràcies!