Beques Menjador 2021/22

Benvolgudes famílies,

El  termini per a demanar un ajut menjador és del   27 de maig al 18 de juny. Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert al setembre.

Enguany les sol·licituds es faran de forma telemàtica, a través d’un enllaç que es publicarà al web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Això vol dir que no hi haurà sol·licitud en paper.

• Per tal de donar suport a les famílies que no disposin de recursos per presentar la sol·licitud de manera telemàtica hauran de demanar cita prèvia a:
    • Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça d’Urquinaona, 6
    • Oficina d’Escolarització de Sant Andreu – carrer de Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats
    • Oficina d’Escolarització de Nou Barris – carrer del Nil, 27 baixos
    • Oficina d’Escolarització de Ciutat Vella – Placeta del Pi, 2

IMPORTANT: La sol.licitud es pot fer des de qualsevol dispositiu mòbil. Un cop emplenada la sol.licitud i enviada es generarà un resguard de la sol.licitud que caldrà signar i portar al centre juntament amb la documentació (en aquells casos que sigui necessària). No estarà formalitzada fins que s’entregui el resguard a l’escola signat.

Aquí teniu un enllaç amb tota la informació:

– Full informatiu de la convocatòria 2021/22

Versión castellana

Horari del centre per a presentar el resguard: Dies laborables de 8:30 a 12h.

Per a qualsevol dubte envieu un correu electrònic a admiescola@gmail.com