Arriba Nadal

Ha passat un any més i arriben novament les festes de Nadal.

En aquestes dates fem tot un seguit d’activitats que ens ajuden a conèixer una tradició arrelada a la nostra cultura i, sobretot, fomentem la relació entre els alumnes de l’escola mitjançant activitats entre grans i petits, activitats que ens fan sentir part de l’escola. Aquestes activitats són:

• Campanya solidària.

Del dijous 1 al dimecres 14 de desembre, com cada any, hem col·laborat amb la recollida d’aliments i de productes de neteja personal per als avis del nostre entorn que organitza la Guàrdia urbana amb Avismón-Catalunya.

Agraïm, juntament amb els organitzadors, l’aportació rebuda.

• Arribada de l’oncle Boscall a EI i CI

Dijous dia 15 de desembre, l’oncle Boscall ens ha portat el Tió amb la col·laboració de l’AMPA.

• Cantada de Nadales

El dimarts 22 de desembre, els alumnes de tota l’escola hem anat a cantar Nadales i recitar el vers de Nadal pels diferents cicles.

• Festa del Tió

El dijous 22, els alumnes de cicle infantil i inicial hem fet cagar el Tió.

• Els reis mags…

Esperem emocionats la tornada a l’escola a veure si els reis ens han deixat alguna cosa!

Us convidem a entrar als blocs dels diferents cursos per veure les activitats!

Bones vacances a tothom!