30 de Desembre, la Nostra Festa d’Any Nou!

Avui ha estat el darrer dia de Casal d’aquest any, ja que demà és l’últim dia de l’any! Per això hem decidit celebrar-ho a l’estil del Casal, és a dir, amb jocs i una festa per la tarda!

De bon matí, i, per entrar en la dinàmica del Casal, hem fet uns quants jocs. Els petits s’han quedat a la ludoteca i els més grans s’han quedat al gimnàs, jugant, entre d’altres, a l’aranya peluda, les portes, matar conills, etc.

Un cop hem agafat prou gana, hem anat cap al menjador on hem esmorzat. I en acabar, hem començat a fer el taller d’avui. Els més petits s’han posat a la feina fent tot de boletes de paper de seda de diferents colors…i és que tenien una missió molt important: Crear un bonic arbre de Nadal! Els més grans, com que tenen moltes ganes de festa i de menjar-se els raïms demà, han estat fent una màscara que els ha quedat d’allò més bé!

Un cop hem acabat, hem aprofitat per anar uns 20 minutets al parc, ja que teníem ganes de sortir de l’escola i córrer una bona estona. El temps just per preparar-nos per dinar (per cert, el darrer àpat que hem tingut aquest any a l’escola ha estat una bona paella de verdures i pollastre amb salsa, i per postres…Iogurt! és que no hi ha millor manera que acabar l’any que amb un bon àpat!)

Per la tarda hem fet la nostra particular visió de les campanades, la veritat, està molt bé la tradició del raïm, però com això toca fer-ho demà a mitja nit, nosaltres hem optat per fer la ja Tradicional Xocolatada de Cap d’Any! Així que hem anat cap al menjador i hem fet un bon berenar! us deixem amb les fotos del dia: Fotos dia 30

Que tingueu tots una Bona Sortida d’Any i una Millor Entrada a l’any 2017!!!

Bon Any i fins Dilluns!!!