28 de Desembre, Una Sortida ben animada

Avui, només arribar a l’escola, hem estat jugant una estona al gimnàs, però hem anat ràpid a esmorzar ja que havíem de marxar aviat de l’escola…i és que anàvem al Planeta Màgic!

Allà hem pogut pujar als infables, jugar a les casetes, entrar al laberint, tirar-nos pel tobogan cap a la piscina de boles…i fins i tot ens hi hem trobat algun company d’escola!!!

Quan hem estat ben i ben cansats, hem tornat a l’escola, on els més petits han aprotifat per estar una estona a la ludoteca, i els més grans han estat jugant a la Sardina, esperant que fos l’hora de dinar.

Per la tarda, els grans han estat  fent uns quants jocs, acabant la gimcana que van començar ahir i els més petits han estat a la ludoteca fent uns quants jocs i un taller de maquillatge!

Us deixem amb les fotos del dia d’avui!:Fotos dia 28 de Desembre