GEP a l’escola Coll de Gossem

Curs 18-19

Ja tenim resposta de l’escola de Wales!!  Ens han enviat uns dibuixos per correu!!

Aquest curs  hem contactat amb una escola de Wales i estem fent intercanvi. De moment hem enviat la nostra presentació. Tenim moltes ganes de veure la seva resposta.

 

CURS 17-18

Des del curs 2016-2017, les escoles de la ZER formem part del programa d’innovació pedagògica GEP. La finalitat d’ aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat de cicle superior, mitjançant  el desenvolupament de projectes interdisciplinars en llengua estrangera.

El programa requereix formació per aquell professorat que imparteix una  matèria no lingüística i que acrediti un nivell mínim B2 (MECR) de llengua estrangera. També pot participar el professorat que imparteix la llengua anglesa. L’objectiu d’aquesta formació és aprofundir en la metodologia AICLE per tal de capacitar als docents per elaborar i implementar projectes competencials en anglès al cicle superior de primària.

A la nostra escola Coll de Gossem també hem volgut col.laborar i fer més present l’anglès a l’escola fent algunes actuacions per a la millora de la competència en llengua estrangera amb l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial. És així com s’inicia la idea de fer l’àrea de plàstica en anglès. Els/les alumnes treballen conjuntament creant els seus treballs artístics tot interactuant amb les mestres en anglès.

L’avaluació d’aquest projecte es mostra dins els informes adreçats a les famílies amb un comentari en les observacions de l’àrea de plàstica on s’avalua la comprensió oral i la utilització de la llengua de manera espontània

En el vídeo de sota podeu veure una mostra dels treballs realitzats al llarg del curs 17-18..

Aquest curs la mestra itinerant d’anglès, Clara Valls, també ha iniciat un intercanvi amb una escola de Polònia. Està sent una experiència molt interessant. Us deixo un petit fragment de l’intercanvi.

ImaginArt.

Aquest curs 17-18 també hem començat a introduir vocabulari i conceptes senzills en anglès dins dels projectes de medi al cicle inicial Ha estat una molt bona experiència!


 

__________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut