HISTÒRIA DE LA CREACIÓ DE LA GEGANTA: LA COLLASA.

El curs 2010-11 coincidint amb el 75è aniversari de l’escola Collaso i Gil es decideix des del taller d’art la creació d’una geganta que juntament amb el gegant representaran la nostra escola a les festes populars.
Aprofitant aquesta celebració, des de la Comissió de festes es crea un concurs de dibuix on es demana el disseny de la nova geganta de l’escola. Participa l’alumnat de P3 fins a 6è.
El nou projecte engresca l’alumnat de l’escola a ajudar el seu gegant, en Ravalet , molt trist i desfavorit després de dos anys ,molt durs, d’obres de remodelació de la nostra escola.
Dia rere dia, troben el personatge acompanyat d’ unes preguntes que provoquen la col·laboració de l’alumnat , animant-lo a escriure possibles solucions encaminades a la creació del disseny de la futura geganta. El concurs es porta a terme amb la col·laboració de la pàgina web i tothom vota el dibuix guanyador. El disseny es porta al taller d’art on alumnes de tota l’escola col·laboren en la seva creació. La nova geganta rep el nom de Collasa en honor a la nostra escola.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *