Sortida a Gallina Blanca

Taller de Cuina a Gallina Blanca:

El dimecres 21 d’octubre els alumnes de 6è del Collaso i Gil vam fer una sortida a Gallina Blanca.

Vam sortir de l’escola a les 10:45 h i vam agafar l’autobus nº20, que ens va portar al C/Roger de Llúria que és on està l’edifici de Gallina Blanca. Allà ens van rebre i ens van acompanyar a una sala on hi havia una cuina. Aleshores ens van repartir uns fulls amb les receptes que elaboraríem.

La cuinera, que es deia Sílvia, ens va presentar les receptes que vam cuinar. El primer plat era un biquini gegant; un dels seus ingredients era pernil dolç, però ho van canviar per tonyina perquè hi havia alumnes musulmans als quals la seva religió no el hi permet menjar aliments elaborats amb porc. El segon plat va ser macarrons amb poma i salsa de tomàquet. De postre hi havia cocos; per fer-los van col·laborar quatre alumnes: el Félix, el Tarek (6èA), l’Oumaima i la Hanane (6èB). Els cocos van quedar amb una forma una mica estranya!!!

Una vegada va estar tot cuinat, vam fer una degustació dels tres plats; estava tot molt bo, boníssim!

Finalment ens van donar uns regals, que eren: una motxilla vermella per cadascú, que posava “Yo soy Juan Palomo, yo me lo guiso, yo me lo como”, que contenia tres sobres de sopa de pollastre, un sobre de pasta o cuscús i un suport pel mòbil.

Quan marxàvem cap a l’escola, ens vam despistar una mica i no trobavem la parada de l’autobús. Al final, però si que la vam trobar i vam poder tornar a l’escola a dinar.

Ens va agradar molt la sortida, perquè el menjar era molt bo, però vam trobar a faltar alguna beguda, quina set teníem!!!

gallinablanca2

1. Hanna

EL MENJAR ESTAVA MOLT BO I EL QUE ENS VAN DONAR PER MENJAR A CASA TAMBÉ. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ. ESPERO FER UN ALTRA SORTIDA A “GALLINA BLANCA”

HANNA BOUCHAIB