SORTIDA AL MACBA DE 3r

El dia 11-11-2011 hem anat els alumnes de 3r A i B al MACBA. Hem arribat i ens han posat en quatre grups.
Cada grup tenia una monitora. Ella ens ha explicat que els quadres es poden fer de diferents materials: arpillera,filferro,pintura,fusta,diaris,papers,cartró… i més coses.
Hem vist diferents tipus d’obres.
Hi havia una sala amb un jardí de flors de paper. Els pètals de les flors tenien missatges.
Al sortir del MACBA hem escrit el més ens ha agradat i quins sentiments hem tingut al veure els quadres.
Després hem esmorzat. I hem jugat una estona.
Tenim una anècdota, la pilota s’ha quedat penjada a un arbre i ha vingut la Guàrdia Urbana amb una escala a treure-la. Quan ha caigut la pilota de l’arbre tots hem aplaudit.
Quan baixàvem per la Rambla del Raval hi havia paradetes i també uns nois i noies que feien Capoeira, ens hem estat una estona mirant.
Hem arribat molt contents a l’escola.