Cinderel.la

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Dimecres dia 3 de Febrer vam estrenar el musical Cinderel.la (la Ventafocs). Aquesta obra va ser representada amb total èxit pels alumnes de 4t. Tots els nens i nenes de l’escola van poder gaudir-ne d’un espectacle ple de llum, colors i cançons. També moltes mares i pares van poder venir a fer costat els seus fills i filles. A través de mitja dotzena d’escenes es va reinterpretar, una vegada més, aquesta obra clàssica que no passa mai de moda.

Abans de l’estrena vam fer un últim assaig

Aquí tenim el video de les dues actuacions (A i B) i amb ell l’oportunitat de reviure aquest moment.