LES PRIMERES VIVÈNCIES DE P-3

Els nens i nenes de P-3 han començat una nova etapa en les seves vides: Nous companys, nous adults, noves joguines, nous aprenentatges… Això és   viscut per ells de moltes maneres diferents: Uns de seguida es familiaritzen amb el nou ambient, altres mostren tristesa al separar-se de la mare, altres senten curiositat per un llenguatge i maneres de fer diferents, altres ja han anat abans a l’escola bressol, i ara també toca adaptar-se als nous espais, companys i mestres!  pero tots i totes han anat fent el seu camí i han anat aprenent a estimar l’escola i a participar de tot allò que els proposem. Aquí teniu una petita mostra de totes les activitats que hem anat fent aquests primers dies, perquè  us feu una idea de què passa dins de l’aula.

2014-10-24