Informe UNICEF La Infancia en España 2010

Coincidint amb el dia mundial de la infància que es celebra el 20 de novembre, s’ha publicat l’informe Unicef sobre l’estat de la infància a Espanya.
Destaquen moltes dades i moltes mirades sobre el tema, des dels àmbits de la salut, la seguretat, l’educació, la participació infantil, el nivell de renda, etc
A més de dades hi ha uns principis d’actuació amb l’objectiu prioritari d’acabar amb la pobresa infantil. La lluita contra el fracàs escolar i per la continuació dels estudis més enlà de l’etapa obligatòria és un punt clau.
Per acabar amb la pobresa s’ha d’aconseguir acabar amb el fracàs escolar, i en sentit invers per acabar amb el fracàs escolar cal també acabar amb la pobresa. Si trenquem el bucle: La pobresa genera abandonament prematur dels estudis i l’abandonament prematur dels estudis genera pobresa  serem capaços d’aconseguir un món més just,més habitable i més agradable.

Aquesta és una tasca de tothom, i de les ampes també.

Per accedir a l’informe cliqueu aquí.