GUANYEM UN CONCURS DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS !!!!

SABEU QUÈ? 😉

Hem guanyat un concurs de biblioteques escolars i tenim nous llibres en préstec per l’alumnat!!!!

La nostra escola va participar en un sorteig organitzat per la pàgina web de la famosa

escriptora juvenil Laura Gallego i hem tingut la sort de ser uns dels centres  GUANYADORS!!!!

Durant el novembre passat ens van arribar els nous exemplars (19), però fins ara no es podien agafar en préstec, perquè encara no s’havien registrat.

Esperem que els nens i les nenes sel’s llegeixin i que els agradin molt! 😀

A la  fotografia del costat podeu veure l’autora amb una de les novel.les que ens ha arribat: “L’emperadriu dels Eteris”