Notícies fresques!!!!

Sabeu que amb les noves incorporacions de la biblioteca d’aquest any ja hem arribat al número 7.000 d’exemplars?

Es diu aviat, oi? La Biblioteca ja té 7.000 llibres codificats i catalogats per poder gaudir d’ells.

Poques escoles tenen tants llibres!

Entre aquests llibres trobareu còpies del darrer llibre de la nostra mestra de l’escola i escriptora preferida, la Montserrat Serra que ja ha publicat tres llibres. El darrer va ser fa dos anys i continua les aventures de la Colla del Raval.

Aquesta segona part de les aventures de la Colla (“LA COLLA DEL RAVAL: ABELLES CUCURBITES I ELS PETITS FELINS”) es centra en l’aparició d’un rusc d’abelles al pati de l’escola. També parla dels gats Xin i Marruixa que viuen en un poblet de Catalunya i que coneixeran a la colla.

La publicació ha anat a càrrec de Promarex, una editorial de Barcelona i les il·lustracions són de Joan Subirana Queralt.

Tant de bo la Montserrat continuï amb les aventures d’aquests nens tan carismàtics ven aviat

Esperem que us el llegiu i que us agradi molt!