CELEBREM LA CASTANYADA!

A l’escola no ens en perdem ni una! El 31 d’octubre a la tarda vam celebrar la Festa de la Castanyada. Aquest any ens va visitar una castanyera molt especial…venia a donar una classe de zumba! I no va venir sola, l’acompanyava el seu marit. Tots plegats vam ballar, menjar castanyes i ens ho vam passar d’allò més bé! No us perdeu el vídeo de la castanyada!

TALLER D’ART I ÀREA D’ANGLÈS

Des del Taller d’Art i l’àrea d’Anglès es van fer treballs artístics relacionats amb la tardor, la castanyada i la festa de Halloween. Els treballs decoren el vestíbul i passadissos de l’escola. Ara el Collaso fa molt de goig!