Celebrem la Pau!!!

L’alumnat de 6è ha treballat les biografies dels premis Nobel de Pau, aquí teniu l’enllaç per poder consultar-les. clica a sobre de la medalla.

Pel matí hem fet uns tallers molt macos…

A la tarda ens hem trobat amb les famílies i hem explicat i compartit les nostres feines amb la resta de l’escola. També hem llegit un poema i cantat un parell de cançons.

Avui tots i totes hem dedicat el dia a treballar la Pau des de diferents àmbits. Hem après la simbologia de la Pau, contes i poemes per la Pau, hem creat eslògans i missatges de Pau, hem fet treballs artístics dedicats a la Pau, hem cantat cançons de Pau… Tothom està content!

Mireu què boniques les escales….

Voleu cantar amb nosaltres?

També tenim vídeo curtet per fer un tastet!