ELS REPTES DE L’EDUCACIÓ A BARCELONA DAVANT LES ELECCIONS MUNICIPALS

Benvolguts,

La FaPaC es complau a convidar-vos al Debat sobre Educació “Els reptes de l’educació a Barcelona davant les eleccions municipals”que organitzem amb la presència de representants/candidats polítics a l’alcaldia de la ciutat. Volem propiciar un espai de trobada i reflexió per analitzar els reptes de l’educació actual i perconèixer les propostes de les formacions polítiques. Una oportunitat única perquè també s’escolti la veu i les demandes de les famílies.

HORARI:

> 18.00 h. Presentació: Enric Llurba, president FaPaC
Barcelona ciutat. > 20.00 h. Cloenda (Tranquil·litat que hi haurà temps d’arribar a casa a veure el futbol)

ALGUNS TEMES DE DEBAT

> Retallades en educació
> Segregació escolar
> Fracàs i èxit escolar
> Oferta de places i problemàtica de barracons

REPRESENTANTS POLÍTICS PARTICIPANTS: PSC, CiU, PP, ICV i ERC

* Hi haurà servei de monitoratge gratuït

AMB EL SUPORT DE:

ESCOLA RAMON LLULL