LES FRUITES VIATGERES

Coincidint amb les festes de Nadal, ha sortit al carrer el conte “Les fruites viatgeres”, obra de dues mestres de l’escola: la Mercè Baronet i la Montserrar Serra. La publicació ha anat a càrrec de Cal Siller, una editorial de Prats de Lluçanès.

El conte, que s’adreça especialment a alumnes de Primària, està ambientat entre Vic, Barcelona i el Lluçanès. En aquest sentit, una de les autores, Montserrat Serra, és de Santa Creu. El conte dóna inici a la col·lecció
“La casanova”- en referència a una masia que es troba en el terme municipal d’Olost-. El desig és que la col·lecció tingui continuïtat.

Les dues autores imparteixen classes des de fa uns quants anys a l’escola i això fa que la seva relació amb alumnat multicultural els  proporcioni una visió global de l’educació i és el que les  ha animat, i les segueix animant,  a escriure contes. Les il·lustracions del llibre són d’Anna Falcó, filla d’una mestra també de la mateixa escola.

Tant de bo les autores ens obsequiin ben aviat amb un nou llibre.

Esperem que us el llegiu i que us agradi molt!