Setmana de mobilitzacions i lluita a l’escola

Aquesta setmana comença amb força. Avui hem fet un taller de ganxet i de mitja per poder guarnir l’escola de groc durant la setmana. Embolcallarem els arbres, posaem plàstics a les tanques del pati de l’entrada.
I dijous farem un parell d’activitats.
a les 17’30 Xerrada sobre com impactarà la LOMCE als nostres fills a càrrec de l’Àlex Castillo (secretari de l’ampa i president de FAPAC) a continuació hi haurà un concert de rap a càrrec d’uns exalumnes de l’escola que ara es dediquen a aquestes activitats artístico-reivindicatives.
Tot això, organitzat per l’ampa de l’escola amb la col·laboració de mestres, alumnes i fins i tot alguna altra persona que no és ni l’una cosa ni l’altra.
Dissabte finalment hi haurà una mani a pl. Universitat a les 17’00