El 75è aniversari i l’1×1 a la web de la xtec

Aquest cop les activitats s’han centrat en el 75è aniversari de l’escola. D’aquesta manera el projecte 1×1 esdevé un projecte integrat a la dinàmica de l’escola.

Visiteu el bloc del 75è aniversari.

Més info.

LA HISTÒRIA DE L’ESCOLA

Historiaescola

View more presentations from Collaso.
VOTEM LA COLLASA!

Aquests han estat els comentaris que s’han fet a partir d’haver aparegut a la web de la XTEC:

Comentaris

1. Jo vaig ser alumna del Collaso i Gil als anys 60 i m’ha fet il·lusió observar com l’escola ha anat evolucionant i adaptant-se al barri i a les seves necessitats.
    Felicitats!

Enviat per Beatriu — 07 Feb 2011, 11:17

2. Hola Beatriu. Pots seguir els actes del 75è aniversari al bloc: http://blocs.xtec.cat/collaso75e/Allà sortiran les dates dels actes.

Enviat per anna — 07 Feb 2011, 20:14

3. Hola, jo també vaig ser-hi fins els 7 anys i la recordo com l’escola franquista amb càstig. Ara des de la docència, veig que heu fet molt per canviar l’escola tot i els problemes del barri. Us felicito.eduard

Enviat per eduard — 07 Feb 2011, 20:40

4. Hola.
    Vaig ser mestra d’aquesta escola durant dos cursos.Sempre he tingut un bon record.Felicitats!
    Una abraçada per la Rosario i pel José Nuez.
    Mª Luisa Baños

Enviat per Mª Luisa — 07 Feb 2011, 20:42

5. Doncs, jo em vaig examinar de les oposicions a professora de primària a la vostra escola! i encara recordo com era el barri i el centre, res a veure amb el que es veu que és ara, així que us desitjo molta sort, que gaudiu del vostre treball i sigueu una bona eina pel vostre barri i alumnat.
    Cordialment,
    Camino

Enviat per Camino — 07 Feb 2011, 20:53

6. Només he estat un any de mestra en aquesta escola (l’any de les obres, brrrr!), a l’Aula d’Acollida, i en tinc un gran record dels nenes, els companys i el barri. Una abraçada a tots, especialment a la Laura i el Carles, i moltes felicitats!Enviat per cristina — 09 Feb 2011, 12:29
  7. M’ha fet molta il·lusió veure a l’xtec que es celebra el 75è aniversari de la “meva” escola.Vaig ser alumna des de l’any 1963 fins el 1970. Tinc molts i molts records de l’escola. Recordo mestres, situacions,l’espai i fins i tot l’olor. També recordo que llavors ja deia que jo volia ser “señorita” i ara ja fa trenta anys que estic treballant de mestra. M’agradaria poder compartir algun dels actes de la celebració.
    Elena Palacín

Enviat per Elena — 10 Feb 2011, 12:32

8. Bengolgut E. Directiu, Claustre de Professors/es, alumnat i tota la comunitat educatiuva de l’Escola Collaso i Gil com a Director de lIns Consell de Cent i en nom de tota la comunitat educativa de l’institut voldriem felicitar-vos en el vostre 75é Aniversari. La vostra tasca educativa durant tots aquets anys ha estat un exemple i un estimul per a la resta de centres educatius.
    Moltes felicitats!!!

Enviat per Damià — 14 Feb 2011, 18:29

9. hola.
    Jo vaig estar com a substituta a Educació Especial l’any que en Barden va filmar la pel·licula. jejejjeje.
    En aquesta escola, gràcies al seu context social, vaig tenir l’oportunitat d’aprendre molt.
    I també vaig tenir l’oportunitat de conèixer a una gran persona, la Mª José.
    Moltes felicitats per tota la feina que esteu fent i ànims per aquella que no acabi de sortir.

Enviat per Lucinda — 15 Feb 2011, 14:49

10. Vull felicitar-vos a totes les persones que formeu o heu format part en algun moment de l’escola Collaso i Gil en tota la seva història. Jo no he sigut ni alumne ni mestre d’allà, però sí company de moltes de les persones que sou allà: Cristina, Noemi, Carles, Josep, Anna, etc…, i hem compartit algunes estones molt bones. Moltes Felicitats a tots i totes!!!!!Enviat per Ilde — 20 Feb 2011, 11:54

22 02 2011
    Roser REYNAL (09:57:41)

A tots els que formen la comunitat educativa del Collaso: E.Directiu, professorat, alumnat, pares,…. Moltes felicitats per la vostra celebració dels 75è aniversari. Us animem a continuar treballant en el nostre barri com heu fet fins ara. Els vostres alumnes i exalumnes estaran molt agraïts.

Equip Directiu i professorat de l’INSTITUT MILÀ I FONTANALS

1. Roser REYNAL