CINQUÈ ACOMIADA EL TRIMESTRE AMB MÉS PROGRAMES DE RÀDIO

A continuació podeu escoltar els programes amb els quals s’acomiaden aquest trimestre els alumnes de 5èA i 5èB.

Esperem que gaudiu escoltant-los!

Sortida al MUHBA: Visitem Barcino

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 5è A i B en el marc del projecte Patrimonia’m hem visitat la ciutat romana de Barcino. Durant la sortida hem pres apunts i hem fotografiat tot allò què hem trobat interessant.
Aquí us deixem els resultats de la sortida: els apunts de 5è A  i  els apunts de 5èB  amb les fotos que hem fet.

EL TALLER D’ART I EL NADAL

Com cada any, des del taller de plàstica, treballem el Nadal.

Aquí teniu una mostra de les feines que fan els nens i nenes de l’escola.

ELS PRIMERS PROGRAMES DE 5è

Els nens i nenes de 5è A i de 5è B han estat treballant un taller de ràdio aquest trimestre. Són tres els tipus de programa que han treballat: Acudits, entrevistes i endevinalles.

Aquí teniu el resultat:

Visita a les caves Codorniu

El divendres 14 de Novembre vam anar a les caves Codorniu a fer una visita.
Vam anar amb autocar fins a Sant Sadurní d’Anoia, vam trigar 1/2 hora en arribar.
Primer ens van passar un vídeo que ens explicava la història de la família Codorniu Raventós.… Llegeix més»

UNA MOSTRA DEL TALLER DE PLÀSTICA

Aquí teniu una mostra del que fan els nens i nenes en el taller de teatre. Realment espectacular, esperem poder mostrar ben aviat noves obres d’art!

Visita a l’Arborètum de Catalunya

El passat divendres 7 de novembre els nens i les nenes de tercer i quart vam visitar l’Arborètum de Catalunya. A més del gran passeig que vam fer pel mig de boscos d’alta i mitjana muntanya vam conèixer moltes coses típiques d’aquests espais com la seva flora i fauna. Els monitors que ens acompanyaven ens van explicar un munt de coses molt interessants sobre els arbres que vam veure i sobre els animals que hi habiten. Un cop acabada la visita vam poder gaudir d’un entorn magnífic per poder dinar i després jugar una bona estona. Vam passar un dia inoblidable.