Bon Nadal

Ja han arribat les tan desitjades per alguns i temudes per una altres vacances de Nadal. Amb les seves notes de trimestre i les cantades de nadales com a pas previ imprescindible. Regals fantàstics, previsibles, inesperats, avorrits, corbates, mitjons, aparells electrònics de dubtosa utilitat …… Llegeix més»

CALENDARI D’ADVENT

Els alumnes de 4t que fem religió hem confeccionat un CALENDARI D’ADVENT per decorar la classe.
Ha estat divertit retallar les finestretes, col·locar els números
i enganxar detalls nadalencs.
Vam tenir molta sort perquè aquell dia estava amb nosaltres en Xavi, de pràctiques, i ens va ajudar força.
Per cert, sabeu que és un calendari d’advent?
Mireu! Són tots els dies del mes de Desembre fins el dia 25, que és el dia que celebrem el naixement de Jesús.
Al llarg d’aquests dies anem treien missatges i petits regalets de cada una de les finestretes.

ELS ALUMNES DE 4t FAN UNA SORTIDA A MONTJUÏC.

Vam anar d’excursió a la muntanya de Montjuïc amb el funicular. El parc es deia Joan Brossa, era molt gran.i bonic. Vam parar a un lloc per esmorzar. Vam pujar i després van dir una broma deiem que havia una serp…. I també vam veure una casa que estava al costat d’un parc que estava en obres. Vam trobar un joc que dues persones s’havien de posar de dos en dos i parlar, era molt divertit i semblava com un telefon.

Vam marxar a les 9 i vam tornar al migdia. Les dues classes ens ho vam passar molt i molt bé.

Manifestació per la retirada de la LOMCE

——————————-
Les entitats que conformem el MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa) us convoquem a participar activament a la jornada de lluita de l’ensenyament, convocada a tot l’Estat en defensa de l’educació pública i contra la LOMCE i les retallades. Dia:… Llegeix més»