Taller: “Amenaces i riscos en l’ús d’internet i les xarxes socials”

El proper dijous 14 de Novembre a 3/4 de cinc de tarda tindrà lloc a l’Escola Circell el taller  “Amenaces i riscos en l’ús d’internet i les xarxes socials”.

El taller tindrà una duració de 2 hores i el durà a terme Josep de la Casa, formador del programa INTERNET SEGURA del Centre de Seguretat de la informació de Catalunya.

Aquesta activitat va destinada a famílies amb fills/es de 3 a 12 anys. És molt important que a la xerrada només hi assisteixen pares i mares.

Per una millor organització del taller totes aquelles persones interessades ens podeu enviar un mail a ampaescolacircell@gmail.com confirmant l’assistència, en aquesta ocasió l’AMPA també oferirà servei de canguratge gratuït.

Podeu trobar més informació sobre aquest tema a la web:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *