Classdojo

Aquesta és un aplicació que cada vegada estan fent servir més mestres de moltes escoles de tot el món.

Amb ella els mestres poden crear un bon clima a la classe, tenen eines útils per la gestió de l’aula i poden ensenyar els moments més interessants als pares.

Les mares i els pares poden veure el progrés dels seus fills, poden comunicar-se amb els mestres i poden veure els moments especials que es pengen a la classe i als blocs particulars dels seus fills.

Els nens i les nenes poden personalitzar el seu monstre (avatar que els representa a l’aplicació), poden veure el seu progrés i publicar al seu bloc (sempre amb l’aprovació del mestre).

Us animem a que si la tutora o tutor dels vostres fills i filles us ho demana us doneu d’alta a la vostra classe. Podreu viure de més a prop la vida dels vostres fills i filles a l’escola.