Ajuts menjador, llibres i material escolar Ajuntament 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Us informem que avui comença la Convocatòria d’ajuts de l’Ajuntament del curs 2021-2022, pel que fa a:
* Ajuts de menjador escolar del Consell Comarcal del Vallès Occidental
* Beques per a l’adquisició de llibres de text i material escolar

El termini de presentació de sol·licituds és del 26 d’abril al 28 de maig de 2021.

La sol·licitud es pot presentar de forma TELEMÀTICA, seguint els següents passos:
– Obtenir l’idCAT Mòbil (S’adjunta manual) o registrar-se amb altres certificats digitals.
– Omplir el formulari web disponible a: https://sal.sabadell.cat/beques
Si ja heu rebut beques en anteriors edicions, podreu visualitzar totes les dades i només caldrà modificar les que han canviat.
– Fotografiar o escanejar la documentació general i /o específica que cal adjuntar (quan sigui necessari).
Un cop emplenat el formulari, cal revisar les dades i prémer el botó tramitar o actualitzar beca.
Automàticament, les dades s’enviaran i s’obtindrà un document digital de resguard que caldrà que la família conservi.

Si necessiteu ajuda per a fer el tràmit, podeu trucar al telèfon: 93 745 40 51 (de 8.00 a 15.00h) o bé trucar-nos a l’escola 937269392 en horari de secretaria (de 9 a 13 i de 15 a 17h)

En cas que no sigui possible fer la sol·licitud telemàtica, cal demanar cita prèvia clicant aquest enllaç  CITA PRÈVIA   o per telèfon trucant al 010. Podeu visualitzar el següent vídeo tutorial sobre com demanar la cita prèvia TUTORIAL.
La família haurà de portar fotocòpia de tota la documentació prevista a les bases de les convocatòries, a excepció que l’hagin aportat en convocatòries anteriors, i sempre que no s’hagin produït canvis a la unitat familiar (veure la documentació a la fitxa informativa del tràmit).
Trobareu més informació, clicant aquest enllaç https://seu.sabadell.cat/opensiac/action/tramitesinfo?method=enter&id=457
Equip directiu