SETMANA DE CARNESTOLTES

Durant tota la setmana passada vam celebrar la setmana del Carnestoltes, cada dia havíem de venir  a l’escola amb algun complement diferent.

El dimecres vam fer els tallers de Carnestoltes on tots els alumnes de l’escola vermella ens ho vam passar molt bé fent disfresses i maquillant-nos. Cal agrair la participació d’algunes mares i pares en aquestes activitats.

El dijous va ser el “dijous llarder” que és el primer dia del Carnaval i per celebrar-ho vam anar d’excursió a les Oliveres. Vam poder gaudir d’un matí molt  assolejat  i tranquil … ideal per fer cabanes.

El divendres…  la GRAAAAN RUA! Tots els alumnes del poble vam compartir una matinal molt especial.

Clica a sobre de les imatges per veure les fotografies

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *