LA GIMCANA DE PASQUA

Avui  divendres,  com a  cloenda del trimestre,  hem decidit que ho volíem fer d’una forma ben divertida, fora de l’aula i  tots plegats.

Clica aquí sobre per veure les fotografies

Ens hem organitzat per grups, alumnes de primer i segon barrejats, hem triat un nom que ens identifiqui, ens hem maquillat els uns als altres, tots iguals, això sí, hem ballat, cantat, resolt endevinalles, problemes matemàtics, i un munt d’activitats més.

Ha estat un matí molt divertit i tots junts ens hem ajudat, respectat i entre tots hem aconseguit un ou de pasqua per alumne.

TOTS  HEM  GUANYAT  PERQUÈ HO HEM FET GENIAL!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *