PARTICIPEM A LA CANTÀNIA

Clica a sobre de la imatge per veure les fotografies.

Els alumnes de cinquè  han  pogut realitzar un concert a la Sala Gran del Kursaal acompanyats en directe de músics i actors professionals.

Cantània és un projecte del Servei Educatiu de l’Auditori de Barcelona, que a Manresa, s’organitza conjuntament amb el Servei Educatiu del Teatre Kursaal.

Cada curs, l’Auditori ha estrenat una nova cantata, per a 9 instrumentistes i cor, signada per prestigiosos músics i lletristes catalans. En aquesta edició la cantata ha estat “Partícules” amb composició musical  de Lluís Vidal, amb el text de Sergi Belbel i amb la participació conjunta de nens i nenes  de diferents escoles com la nostra.

Cal felicitar-los  per la feina ben feta !

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *